zaterdag 17 november 2007

koken voor Na-ri en co




In ons guest - house waren we eigenlijk al vriend aan huis. We hebben dan ook eens de keuken in mogen duiken om een belgische maaltijd klaar te maken voor alle mensen die daar werken. Het was patattenstoemp met boontjes en worteltjes en kip ( het was te eten wat we op de markt konden vinden natuurlijk) en veel pili-pili want anders is het te flets voor hen. Sommigen hebben goed gegeten, anderen vonden het maar iets raars! Wij vonden het alvast leuk

5 opmerkingen:

dolfken zei

Jelle jong, ge moet een beetje zorg dragen voor u zelf zelle, ge loopt daar in uw marcelleken en de woef heeft zijn fraksken al aan. Ge moet au buste dekken...

Groetjes Dolfken

Unknown zei

en een goe coteletteke van bij Vercaro??? ik zal er eens wat opsturen ;-))

Hilde zei

helaba,ik kreeg je blog doorgestuurd via Cindy. Ik heb je een uitnodiging gestuurd voor onze blog, zo kunnen we elkaar wat beter volgen he, ge zit eigenlijk niet zo ver van Nieuw Zeeland, kom gerust eens af!
Lijkt me daar wel serieus de moeite, laat ze maar vriezen in Belgie nietwaar !!
Vele lieve groeten, Hilde en co

Griet Hoet zei

ja, eerst en vooral wil Jelle een bruin bovenlijf, maar dat lukt hem niet zo best. Hij kwam gisteren tot bestluit dat mijn armen er precies toch al bruiner uit zagen dan de zijne.

En over een goed gemarineerd coteletteken of ribbeken of ... van Vercaro moogt ge niet babbelen zelle. Het is hier wel bbq weer maar hun kiekens lopen er hier al mager bij. Ik zal maar niet spreken over de rest.

Griet Hoet zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.