vrijdag 16 mei 2008

mon-dorp

Het is niet zo heel duidelijk, maar welke foto's hangen in de hoofdstraat van het mon-dorp uit? Falang en Ingelot.
Even een up-date van het leven hier voor de trouwe volgers:
- Koy Tot heeft mij een gratis koffie gegeven en een soort kastanjes doen eten. Dat was nu nog eens een hartelijk weerzien.
- In het restaurant heb ik een conversatie van 1 uur gevoerd in het Thais! Dit over veranderingen op school, de puinhoop in Birma, de aardbeving van China. Zeg nu nog eens dat ik geen Thais spreek (heb naast woorden ook handen en voeten gebruikt).
- Ben gaan eten bij de onderdirecteur. Heb weer een verse vis achter de kiezen zitten.
- De studenten roepen nog steeds teacher teacher.
- Aan Jelle, onze Thaise vriendin van op de hoek zit nog steeds met haar inboedel op de brug.
- Noey rijdt nog steeds met zijn moby rond, en zit meer bij Koy Tot dan dat hij rond rijdt ( het toeristische seizoen is over)
- Aan Kirsten en Veerle, Ewl was heel blij dat ik mijn teen-age-fashion teenslippers nog draag.

Eigenlijk is er dus weinig tot niets veranderd!

1 opmerking:

jelle spruyt zei

na regen komt zonne schijn. binnen een week is het hier volop zomer,