woensdag 13 februari 2008

een kinderhand is snel gevuld

Ja, Griet ging eens geld halen. Daarvoor moest ik 8 uur op de bus zitten, 200 km ver reizen. En wat breng ik mee, geld natuurlijk en chocolade voor meneer! Laat ons zeggen dat het goed was voor 1 keer. Daarna voelde hij hem als de koning van dit rijk. Als hij koning wil worden hier moet hij nog veel foto'kes laten pakken en leren lachen op de foto! Oei, oei!
Volgende keer mag Jelle 8 uur op de bus zitten en ALS hij iets mee brengt laat ik het jullie weten.
Ik zal ook nog vertellen dat ik reeds 2 maand wacht op een fles Wisky die hij verloren is bij een weddingschap! En daarvoor moet hij 15 min stappen in de plaats van 8 uur op de bus zitten.

1 opmerking:

Griet Hoet zei

Beste bloggers,
onder tussen hebben we een bank gevonden 100km van hier. Dit wil zeggen dat ik dan maar 4u op de bus moet, wat heb ik toch geluk.
Wat die fles betreft, we drinken hier met maten en deze kopen steeds voor ons den drank
jelle