zondag 3 februari 2008

Einde feesten





Dansen geblazen! 6 dagen lang is Jelle met deze groep aan het dansen geweest. En 6 keer hebben ze de dans aangepast, dikwijls leek het op een free-style oefening. Ik moet bekennen dat Jelle er letterlijk en figuurlijk met kop en schouders bovenuit stak.
Ik was trouwe fan, maar werd een avond lastig gevallen door de madam op de foto. Ze heeft 30 min zitten babbelen tegen mij in mon-taal. Ik begreep er niets van. Soms werd ze kwaad, soms begon ze te lachen, ... Ik vroeg dan maar in Thais of ze kou had (met de sjaal rond haar nek). Heeft ze mij even verkeerd begrepen, en ze dacht dat ik kou had. Nadat ze haar snot had afgekuist met de sjaal, draaide ze deze rond mijnen nek. Ik heb van het ganse optreden gemist die dag, en de mensen achter mij ook want die waren mij ferm aan het uitlachen. Ole!

Geen opmerkingen: