vrijdag 29 februari 2008

wist-je-dat-jes

Wist je dat:
- Wij reeds 3 maanden op de grond slapen.
- Wij ons al 3 maanden douchen met een emmer en een bak met koud water en onze behoefte kwijt moeten op een franse wc.
- Wij nog steeds 3 keer per dag rijst eten. ( en als het pikante rijst was, brandt ons olleken)
- Wij geen meubels hebben gehad, en op ballonnen hebben gezeten.
- Wij de houten mon-brug als eens geblust hebben. Pubers he!
- Alle studenten hier ondertussen hip-hoppers geworden zijn.
- Wij onze boterhammen al 3 maanden smeren met hetzelfde zakmes.
- Wij ons 4 km moeten verplaatsen om te internetten, en een supermarkt te vinden.
- Wij al 3 maanden communiceren met handen en voeten, onze taal gaat er hier dus duidelijk op achteruit.
- Ik, (Griet), met allemaal juwelen naar huis ga komen. Ge ziet mij al van ver blinken.
- De studenten ons volgende woorden geleerd hebben: I am beautiful!!!
- Ik,(Jelle), een dikke vette Johny broeksriem in mijn bezit heb en een felgekleurde muts.
- Ik, (Jelle), eind volgende maand naar huis kom.
- Wij al 4 maand weg zijn.
- Dat wij eten reeds in 8 talen kunnen zeggen en we al meer dan ons handen vol Thais spreken.
- Wij nog steeds genieten van dit land.
- Als je nog vragen hebt, deze altijd mag stellen
- WIJ EVEN MOETEN ONTSPANNEN EN DE VOLGENDE 2 WEKEN IN LAOS VERTOEVEN.

1 opmerking:

dolfken zei

Ge weet gij ook dat:
- Ik, Dolfken, jou, Griet, heel neig mis
- Jutta straks 3 maand wordt
- Omer een heel natuurlijke, lieve papa is, een Omer die gij nog niet gezien hebt...
- Pino nog altijd in onze living vertoefd
- WE NEIG AFTELLEN NAAR EIND MEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!