zondag 27 april 2008

op kamp naar lanta

Op uitstap naar het zuiden. De ganse nacht in een ijskoude van gezeten om zo tot in Lanta te geraken. Daarna alles in gereedheid brengen voor het kamp maar ondertussen ook een dagje uit. Gaan snorkelen, naar het strand (waar de film the beach met Leonardo is opgenomen), bootje varen, ... Ik heb geen echt goede foto's heb ik ondertussen ontdekt, maar ik vraag er wel enkele aan Namwan. Er zijn nl. ontzettend veel mooie foto's getrokken want het is daar ook ontzettend mooi! Ik heb liever deelgenomen aan de activiteiten dan mij bezig te houden met het nemen van foto's. SORRY
Het kamp werd georganiseerd in een school dat zwaar getroffen geweest is door de tsoenami van 5 jaar geleden. Veel is er daar niet meer van te zien, maar alles was gratis voor de deelnemers. Ze kregen zelfs gratis een nieuw uniform.














Geen opmerkingen: