donderdag 17 april 2008

wonen in bangkok

Even een overzichtje van waar ik nu leef!

Den boven, hier wordt veel heen en weer gelopen, niet geleefd!
Den beneden, hier wordt wel geleefd. Maar dit is ook een wasserette. Mensen lopen hier binnen en buiten.

De straat! Het ziet er heel rustig uit, maar op het einde staat het vol eetkraampjes. Ik trok de foto op de middag en dan is het te warm om buiten te komen. 's morgens en 's avonds is het hier wel druk.


De familie. Links met gele t-shirt is gif. De rest zijn zussen, tante en nonkel. In het oranje is een Cambodjaanse helpster. Super lieve mensen!




De slaapkamer! Normaal slapen we hier met 4, ik en 3 zussen. Enkele dagen geleden was het hier echt druk en sliepen we hier met 6. Met 4 in zo'n bed kan toch geen probleem zijn!! Laat ons eerlijk zijn dat het krap was!



Een kleine zijruimte die als bureau gebruikt wordt en vol staat met allerlei brol, computers, ... Veel wordt hier niet gewerkt. Men werkt liever beneden. Ik kan hier wel op mijn gemak internetten en werken.





Geen opmerkingen: